Πολιτική παράδοσης Προϊόντων

Παράδοση Παραγγελίας

Αποστολή στον τόπο που επιλέγει ο Πελάτης: Εάν ο Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του, επιλέξει την αποστολή των προϊόντων σε τόπο της επιλογής του, τα προϊόντα παραδίδονται σε συνεργαζόμενη μεταφορική Επιχείρηση (courier) και ο Πελάτης θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση ότι το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί από τη μεταφορική Επιχείρηση για τον χρόνο παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη και υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του κατά την υποβολή της, μέσω ειδικού συνδέσμου, εισάγοντας τον Νομό και τον Τ.Κ. της περιοχής της επιλογής του. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων αποστολής από τον Πελάτη που έχει σαν αποτέλεσμα εσφαλμένο υπολογισμό των εξόδων αποστολής, δε βαρύνει την Επιχείρηση, αλλά τον Πελάτη.
Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει στον υπάλληλο της συνεργαζόμενης μεταφορικής, την επιβεβαίωση της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας), την ειδοποίηση για την αποστολή και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Η παράδοση μπορεί να γίνει και σε τρίτο εξουσιοδοτημένο προς τούτο από τον Πελάτη πρόσωπο. Ο Πελάτης ή ο εξουσιοδοτημένος τρίτος κατά την παραλαβή οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε προσηκόντως και από την παραλαβή ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη. Εφόσον ο Πελάτης μετά τη λήψη της ειδοποίησης για αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση του μεταφορέα δεν παραλάβει τα προϊόντα, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος είτε να ακυρώσει την παραγγελία είτε να υπαναχωρήσει από την πώληση. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να μην αποδεχθεί παραγγελία Πελάτη που επανειλημμένα για οποιονδήποτε λόγο δεν έχει παραλάβει άλλη παραγγελία στο παρελθόν.
Όταν ο τόπος αποστολής δεν καλύπτεται από το δίκτυο της συνεργαζόμενης μεταφορικής Επιχείρησης ή ο Πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά των προϊόντων με δικά του μέσα και έξοδα, ο Πελάτης ενημερώνει εγγράφως την Επιχείρηση, υποδεικνύοντας το μέσο μεταφοράς της επιλογής του (μεταφορική Επιχείρηση, πρακτορείο κλπ) και η Επιχείρηση δεσμεύεται να αποστείλει τα προϊόντα με τον τρόπο που υποδεικνύει ο Πελάτης, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται μόνο με το κόστος αποστολής των προϊόντων έως το πρακτορείο ή την μεταφορική Επιχείρηση ή το μέσο της επιλογής του Πελάτη, το οποίο και εξοφλεί στην Επιχείρηση πριν την αποστολή της παραγγελίας του. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κίνδυνος από την πώληση, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά τον χρόνο παράδοσης των πωληθέντων προϊόντων στο μεταφορέα.

Χρόνος Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον τόπο αποστολής τους, ο οποίος επιβεβαιώνεται με την αποδοχή της παραγγελίας από την Επιχείρηση.
Η Επιχείρηση σε κάθε περίπτωση, οφείλει να παραδώσει τα προϊόντα το αργότερο  εντός τριάντα (30) ημερών από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, διαφορετικά και εφόσον δεν υπάρξει έγγραφη συμφωνία παράτασης του χρόνου (ηλεκτρονική αλληλογραφία), ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του με ηλεκτρονικό μήνυμα στο 
info@vaporstation.gr. Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η Επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει, χωρίς καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχε καταβάλει ο Πελάτης, στο ακέραιο.
Για ογκώδεις ή για ειδικές παραγγελίες ή παραγγελίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του Πελάτη, δεν ισχύει ο χρόνος παράδοσης των τριάντα (30) ημερών και ο χρόνος παράδοσης συμφωνείται κατά περίπτωση με τον Πελάτη εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία).


Follow us on Facebook